سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]
Esfand - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

به نام اهورای پاک

سلام .

خوب الان همه تو جو خونه تکونین ! من بد بخت که نصف بیشتر خونرو ( که باید بگم ! کمم نیست ! ) به تنهایی خونه تکونی کردم ! ولی حالا بد نیست در حین این خونه تکونیتون این کامپیوتر بدبختتونم یه تکونید بدید البته به شرح زیر :

1- اول یک آنتی ویروس نصب کنید ! ( من نورتون رو پیشنهاد می کنم ! ) بعد از نصب کاملا آپ دیتش کنید ! ( البته اگر اولین بار که نصب می کنید ! یکم آپ دیتش طول می کشه ! ) بعد از آپ دیت بزنید که کل Hard رو به صورت Full Scan بگرده و هر چی پیدا کرد رو دخلشو بیارید . این از  ویروسها !

- پیشنهاد 1: پیشنهاد می کنم برنامه adaware رو نصب و از شر Spyware ! خلاص شید ! که کلی رو سرعت سیستم تاثیر داره !

2- حتما تا حالا پوست این Windows ! رو کندین ! پس Norton System Works رو نصب کنی ! و از سیستم تولز استفاده کرده و با نورتون Win doctor ایرادهای سیستم رو رفع کنید

3دستگار رو Defrag  کنید ! تو منوی استارت و سیستم تولز Disk Defargmenter رو انتخاب کنید و بگذارید درایوها مرتب شن البته زمان زیادی می خواهد !

4- جدیدترین service pack و Hot Fix هارو نصب کنید !

پیشنهاد 2: پیشنهاد می کنم بازیهای و برنامه های بی خود رو Uninstall کنید

حالا یک کامپیوتر تکونی خوب کردید !

شاد زی .


موضوعات یادداشت
دوشنبه 83 اسفند 17 ساعت 2:22 عصر

سالازار

سلام .

1- من اگر صورت شما رو زدم تو کیک برای یکم افکت دادن به مهمانی بود هیم میگه آرایشم هر کی ندونه فکر می کنه زارع آرایشش کرده بود !

2- من برای این می رفتم بیرون ! چون شما ها خودتون رو لوس کردین ! هی یه سری می گفتند چراغ خاموش اونا می گفتن روشن ! اینا خارجی می گذاشتن اونا می گفتن ایرانی ! اینا ایرانی می گذاشتن اونا می گفتن خارجی !

3- شما خودت خودتو گذاشتی تو منگنه !

4- یخورده باید جو دوستاتو کم می کردی و سعی می کردی میدون داری کنی !

فعلا شاد زی .


موضوعات یادداشت
شنبه 83 اسفند 15 ساعت 7:9 عصر

سالازار

 به نام اهورای پاک

سلام .

اول : من روز ولنتاین در طی یک عملیات جنگی ! با حمید سید هاشمی آشتی کردم ! ولی متاسفانه حمید خیلی عوض شده و اخلاقهای بد زیادی پیدا کرده !

خوب اسفند ماه تولد دو نفر از دوستان من هستش ! 4 اسفند تولد حمید و 11 اسفند تولد آیدا ! ( خدا نگذر از سر تغسیرات اونایی که بد موقع به دنیا میان !! )

منم یکهو جو زدمو مرام گذاشتم و گفتم پنجشنبه هفته پیش به خرج خودشون خونه ما پارتی بگیرن ! ولی من مریضم و هیچ کاری نمی کنم !
 

ما اینو گفتیم ولی از همه بیشتر کار کردم !!! با مدیریت اینا هم که باید می دید چی شد ! خر تو خر ! چیپس و همه چی گرفتن ! مشروب ندارن ! مهمونا آمدن ! خود میزبانا نه!!!! وسط مهمونی من باید برم خرید !!

این اکیپ حمید هم که جز یک دوستش به اسم محمد علی همه مورد دار ! مخصوصا دختری که باهاشون اومده بود ! این دوستای آیدا هم جو گیر ! تازه به این دختره هم تیکه انداخته بودن شانس آوردیم  دعوا نشد و حمید به رویه خودش نیاورد ! خلاصه تا آخر مهمونی این دوتا گروه گیر داده بودن به هم ! منم گفته بودم دعوا شه چون دو طرف دوستامن میشینم فقط بهتون می خندم ! اینم از مهمونی ما تورو خدا ! وقتی بلد نیستن مهمونی اداره کنن کی میگه شکر اضافی بخرند !

شاد زی .

 


موضوعات یادداشت
شنبه 83 اسفند 15 ساعت 1:37 عصر

سالازار

به نام اهورای پاک

 

سلام دوستان .

خواستم یک توضیحی برای اسم وبلاگم بدم که بهتر بفهمید چرا این اسم رو انتخاب کردم :

من این اسم رو برای این انتخاب کردم که به عنوان یک انسان بنویسم نه هیچ چیز دیگه ... فقط به عنوان یک انسان یا ارزش خود انسان نه ارزشها پوچی که ما قرار دادیم ! نه به عنوان یک مهندس یا ... خیلی مزخرفات دیگه ! انسانی که خداوند خلقش کرد و گفت این اشرف مخلوقات و فرشتگان رو به سجده آن واداشت ! همون انسانی که خداوند گفت این از نوع منست و روزی به خدایی میرسد ! برای این می نوسیم که یادمون بیاد ما فقط یک انسانیم با اون ارزش والای انسان و نه هیچ چیز دیگه ! یادتون باشه ما همه انسانیم و با یک ارزشه بسیار بالا پس خودتون رو به عنوان یک انسان دست کم نگیرید .


موضوعات یادداشت
دوشنبه 83 اسفند 3 ساعت 12:32 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40555: کل بازدید
47 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب