سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
کمک - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

سلام .

بابا تو رو خدااااااااااا !
من چقدر بگم من و آنوشا دیگه رابطه ای نداریم ! و دوست داشتن منم بر می گرده به حس خودم و خاطراتم گویا بهتر نوشته های در رابطه با آنوشا رو به یک وبلاگ دیگه ببرم !

چون با هر بار تعریف و تمجید شما فقط من 3-4 روز عصابم به هم میریزه ! تو رو خدا در این باره انقدر تبریک یا ... نگید !! آنوشا تموم شده ! و بقیش حس من و خاطرات منه !

ممنونم شاد زی .


موضوعات یادداشت
سه شنبه 83 دی 8 ساعت 6:21 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40479: کل بازدید
2 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب