سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای انس! بر شمار دوستان بیفزا، که آنان شفیع یکدیگرند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دختر دایی ! - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

سلام .

دیروز هرچی زنگ زدم خونه مامانم دیدم هیچکی برنمیداره حتی بابا بزرگم !!! اول شککردو روزه اجرا دیروز بوده و من و قال گذاشتن ولی بعد یادم آمد که اصلا تمام اجرا ها از ساعت 6 به بعد و الان ساعت 3 و تازه شنبه تاتر تعطیله ! ساعت 8:30 دوباره زنگ زدم ! قبل تلفن به آریا نسرین گفتم نکنه زن داییم زاییده ! که هیچ کدام نیستند و بعد که مامانم گفت بله ؟! گفتم مامان زن دایی زاییده !! مامانم با تعجب گفت ! آره تو  از کجا فهمیدی ؟!! منم شروع کردم جیغ و داد کردن و خندیدن ! حالا نمی دونم از خوشحالی خبر بود و یا از اینکه حدسم درست بود !! به هر حال ما دیروز دختر دایی دار شدیم آنم به اسم ادرینا ! البته داییم گفته اسم سمبولیکش ! بوو !! ومن موندم این دیگه چه اسمه سنبولیکیه ! ! بقیشم باشه بعد ! .

دایی جان قدم نو رسیده مبارک .


موضوعات یادداشت
یکشنبه 83 آذر 8 ساعت 12:6 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40470: کل بازدید
9 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب