سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابو جعفر محمد بن على باقر از او ( ع ) حکایت کرد که فرمود : ] دو چیز در زمین مایه أمان از عذاب خدا بود ، یکى از آن دو برداشته شد پس دیگرى را بگیرید و بدان چنگ زنید : امّا امانى که برداشته شد رسول خدا ( ص ) بود . و امّا امانى که مانده است آمرزش خواستن است . خداى تعالى فرماید « و خدا آنان را عذاب نمى‏کند حالى که تو در میان آنانى و خدا عذابشان نمى‏کند حالى که آمرزش مى‏خواهند » [ و این از نیکوتر لطایف معنى را برون آوردن است و ظرافت سخن را آشکار کردن . ] [نهج البلاغه]
.... - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

به نام اهورای پاک 

 

صبح بلند میشم میرم پای تلویزیون ببینم چه خبره ... تلویزیون تبلیغات خوبی می کنه اما مطمئنم که مردم زرنگ تر از این حرفان که شرکت کنن ... ماهوراه رو میگیرم همه اکثرن حرف از رفتن به انتخابات می زنن جا می خورم و با یکی دوتا فوش رسیور رو خاموش می کنم . نهار می خورم و باز میرم پای تلویزون میبینم که جمعیت زیاده می گم تا بعد از ظهر بیشتر طول نمی کشه ! بعد از ظهر همچنان جمعیت هستند ! با خودم فکر می کنم میشه مردم باز هم دچار جو عمومی شده باشند ولی نه انسان یک بار اشتباه می کنه ... شب شده پدربزرگم نیست باز تلویزیون رو نگاه می کنم ... خیلی عجیبه یعنی بازم مردم ... در باز میشه .. پدربزرگم برگشته و شناسنامه به دست !! بدنم یخ می کنه با بغض می گم مردم همینقدر ارزش دارن و نه بیشتر میرم تو اتاقم و به تمام زحمات این چند وقته دوستای سیاسیم فکر می کنم و می گم خدایا باز چرا ؟!


موضوعات یادداشت
جمعه 84 خرداد 27 ساعت 11:48 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40458: کل بازدید
0 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب