سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به دنیا رغبت ورزد و آرزویش در آن دراز گردد، خداوند دلش را به اندازه رغبتش به آن کور می کند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شیمی درمانی ! - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

به نام اهورای پاک

درود بر دوستان .

خوب امید نوروز به همه خوش گذشته باشه . برای من که یک عید آرام بود البته تصمیمات زیاد و مهمی گرفتم که البته طبق معمول به هیچ کدوم عمل نمی کنم !! . خوب فکر می کنم تو این هفته باید اولین شیمی درمانی رو بکنم ! یک حس عجیبی دارم ! یه جورایی می ترسم . یه جورایی هم با این کار حال نمی کنم . بابا جان اگر قرار آدم بمیره بهتر خیلی شیک و خشگل بمیره دیگه این جنگولک بازیا چیه !‏ ... خلاصه بریم ببینیم چی میشه فعلا .. !

شاد زی .


موضوعات یادداشت
یکشنبه 84 فروردین 14 ساعت 7:6 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40491: کل بازدید
7 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب