سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد مرگ کند، خداوند دوستش خواهد داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
Valentine ....سپندار مزگان ... محرم - Son OF SATAN !! ( پسر شیطان )
 

سالازار

به نام اهورای پاک

سلام دوستان .

1- روز ولنتاین رو به همه دوستان تبریک می گم ! البته نمی دونم چه ربطی به ما داره !! البته ما ایران وار  عمل می کنیم ! یعنی اصلا به ما چه که چه ربطی داره ! مهم اینه که برای هم کادو بخریم !! حتی خیلی ها نمی دونند این روز برای چی به وجود آمده ! البته شاید بعضی ها مثل من بدونن که روزه مرگ ولنتاین مقدس ولی اینکه کی بوده جریان چیه به ما ربطی نداره ! ولی از اونجا که من آدم کنه ای هستم ! و اینجا  هم مال منه می خوام آمارشو در بیارم همینه که هس !

2- روزه سپندار مزگان ( روزه عشق ایرانی ) یعنی 29 بهمن رو به همه ایرانی ها و هم کیشان خودم ( زرتشتیان ) تبریک می گم ! هیف نیست که ما از هزاران سال پیش همچین جشنی داریم ! ولی حتی نمی دونیم هست یا چه روزی جریانش چیه بعد چسبیدیم به ولنتاین ! واقعا جایه تاسفه !

3- ایام محرم و عذای حسینی رو به تمام دوستان مسلمانم تسلیت می گم به ویژه طاسوا و عاشورا رو !

شاد زی .

 


موضوعات یادداشت
پنج شنبه 83 بهمن 29 ساعت 8:1 عصر

خانه مدیریت شناسنامه 
موضوعات
40322: کل بازدید
0 :بازدید امروز
آرشیو
لوگوی خودم
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
عکس رفقام
رفقام
حضور و غیاب
Contact Me:
آوای آشنا
طراح قالب